سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب درست پیراهن سایز بزرگ مردانه پسرانه + راهنمایی و نکات

پیراهن سایز بزرگ درشت مردانه باید چه خصوصیاتی داشته باشد

    نظر

حتی اگر در حال حاضر برای کاهش وزن پیش رفته اید ، باز هم باید نحوه لباس پوشیدن را متناسب با نوع اندام فعلی خود بیاموزید. ما نمی گوییم برای داشتن ظاهر خوب باید وزن خود را کاهش دهید.وقتی صحبت از مد برای آقایان بزرگتر می شود ، مهمتر این است که بپذیرید اکثر مارک های لباس آماده نه دوست شما هستند ، نه مجلات و بچه های مد که لباس خود را رژه می برند. بنابراین آن صفحه براق را برای همیشه برگردانید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم آن روده را بمکید ، آن سینه را بیرون بیاورید و وزن سبک خود را کمی دور بزنید.


از آنجا که زیبا به نظر می رسد اعتماد به نفس دارد ، با چند نکته ساده در زمینه مد و فشن. ما شما را مجبور می کنیم - از مرد چاق ، به مرد بزرگ در مدت زمان کوتاهی بروید.کلید ظاهر شفاف تر و لاغرتر استفاده از ترفندهای بصری است. ابتدا سطح را به حداقل برسانید. این بدان معناست که همیشه پیراهن های لباس را در شلوار و با کمربند برای شکم از فاق شکاف دهید ، حتی اگر بیشتر از آنچه که باید پایین بیاید. یک خط عمودی ایجاد کنید-با یک گردن V یا یک ردیف دکمه-تمرکز تماشاچی را به مرکز بدن و نه روده خود بکشید.


نقاط بزرگ - شکم ، باسن یا ران - را که نمی خواهید بر آنها تأکید کنید ، تیره کنید و رنگ های روشن تری را در نواحی باریک خود بپوشید. همه ما دارایی های نه چندان بد و بهتر خود را داریم ، بنابراین دارایی های خود را درک کرده و آنها را برای شما کارساز کنید.برای جلوگیری از ظاهر شبیه یک میوه غول پیکر ، از رنگهای روشن مانند قرمز ، بنفش ، سبز ، زرد و صورتی روی پیراهن ها و تاپ ها خودداری کنید. شلوارهای رنگی زیبا هستند اما رنگهای خنثی محکم جایی هستند که شما می درخشید: سرمه ای ، شکلاتی ، زیتونی ، مشکی و خاکستری. این فضاهای وسیع و محصور در سایه های تیره به تکمیل فرم شما کمک می کند ، مناسب برای پیراهن ، کت و بافتنی.به الگوهای استاندارد مانند چک و نوار روی پیراهن های دکمه ای نگاه کنید ، زیرا آنها دارای عنصر حواس پرتی هستند و ظاهر کاری خسته کننده را زیبا می کنند.


پیراهن سایز بزرگ درشت مردانه باید چه خصوصیاتی داشته باشد



هر مردی به خیاط احتیاج دارد ، و با مد برای جنت بزرگتر نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجا که شما از حد معمول فراتر رفته اید و به احتمال زیاد نمی توانید کت و شلوار را از قفسه خرده فروشی بخرید ، بلافاصله از بوتیک بگذرید و مردی با نوار چسب و نخ را ببینید. کت و شلوارهای سفارشی یا سفارشی ، جایی که می توانید همه چیز را از رنگ دکمه تا عرض روپوش انتخاب کنید ، هزینه بیشتری از کت و شلوار فروشگاه دارد ، اما مانند دستکش مناسب شما خواهد بود.و پارچه ای با کیفیت در یک رنگ ماندگار شما را در سنین مختلف دوام می آورد. برای شلوار ، شلوار کامل را با پاشنه شلوار یا کمی کوتاه تر انتخاب کنید. ژاکت باید شانه را به شدت بریده و هنگام بستن باید بدون کشیدن صاف بنشیند و شکم یا "کف" را به خوبی مبهم کند.


پارچه های سبک و در عین حال محکم باید کمد لباس شما را تشکیل دهند. بسیار ضخیم است و مواد حجم زیادی به قاب شما اضافه می کنند. بسیار نازک است و شما توده ها و برجستگی های خود را آشکار خواهید کرد. برای کت و شلوار ، لباس مجلسی ، کت و بافتنی ، از پشم ، ترمه و ابریشم استفاده کنید ، از پلی استر اجتناب کنید. پارچه های سنگین و ارزان گرما را حفظ کرده و منجر به افزایش تعریق می شوند.پنبه برای پیراهن ها ، پیراهن ها و چینی ها مهم است ، اما همه آنها به مقدار کمی پلی استر احتیاج دارند (بنابراین برچسب درز لباس را بخوانید). الیاف مصنوعی می تواند دوام و استحکام را افزایش دهد ، همچنین شکل و چین خوردگی کمتری را ارائه می دهد. به طور خلاصه ، به سراغ پارچه های صاف و طبیعی بروید (با لمس پلی استر) که نزدیک بدن به نظر می آیند و ظاهری تراکم ندارند. جین Selvedge برای شلوار جین کلیدی است و برای تناسب سفارشی به فرم شما می آید. اما اولین ماههای ناراحت کننده را پشت سر بگذارید ، جایی که جین می تواند کمی سفت باشد.

 

 

پیراهن سایز بزرگ مردانه


وقتی صحبت از سبک های دیگر شلوار می شود و یک قانون مهم در مورد شیک پوش های بزرگتر ، پارچه های طبیعی شما را خنک نگه می دارد و از پارچه ای محکم ساخته می شود ، یک خط تمیز از کمر تا زمین ایجاد می کند.سادگی دوست مد شماست. لباس هایی را که تمیز و فرم اندام بدن هستند جستجو کنید. کلید لباس های ساختاری ، ژاکت و بلوز است که از شانه ها به سمت پایین یک "مربع" زیبا ایجاد می کند و به طور خودکار شکل می دهد. سپس ، با پوشیدن کت ، بدن به طور طبیعی قاب می شود و در داخل لباس قرار می گیرد. باز هم ، ساختار برای پایین نیز مهم است.


شلوار بر خلاف شلوار و وسایل ورزشی که می تواند شلختگی ایجاد کند - مگر اینکه در حال تمرین هستید ، شبح مورد نظر شما است. جداگانه جلوی مسطح خوبی را ارائه می دهند اما از تمیز بودن ، بدون چین و چروک اطمینان حاصل می کنند. اگر این مناسبت معمولی تر است ، چینی ها نیز به عنوان مرخصی بزرگ به کار می روند. سایر نکات ساده: کیف پول و کلیدهای ضخیم را از طریق جیب خود با سرمایه گذاری روی یک نگهدارنده سند ، کیف یا بسته پشتی برای گام ساده تر حذف کنید.


پیراهن سایز بزرگ مردانه





خوب لباس پوشیدن به این معناست که بدن خود را به بهترین شکل و چاپلوسانه ترین حالت ممکن - بدون تلاش برای تحریف یا تغییر خود بدن - ارائه دهید. هر چیز دیگری فقط هزینه دارد.برای این منظور ، ما بهترین توصیه خود را برای مردان بزرگ جهان جمع آوری کرده ایم.چه شکم گرد ، چه شانه ای پهن ، چه ته گرد ، و یا هر سه در یک زمان ، می توانید با کمی پانسمان راحت ، شیک و خوش اندام به نظر برسید.


اهمیت استایل برای مردان درشت اندام


شما واقعاً نیازی ندارید که من به شما بگویم که مفروضات کلی (و بی اساس) در مورد مردان دارای اضافه وزن چیست: چاق ، شلخته ، تنبل ، حریص و غیره. هرچقدر هم که این قضاوت ها ناعادلانه باشد ، آنها در جامعه ما واقعیت دارند. اما اگر وزن شما به منظور خاصی وجود ندارد (مانند بازیکنان خط پشتی NFL) ، باید خود را مدیون کار کنید تا این پوندها را کاهش دهید - نه اساساً برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران ، بلکه به دلیل مزایای جسمانی و جسمانی شما. سلامت روانی که با آمادگی جسمانی افزایش می یابد. با این حال ، حتی اگر در حال حاضر در میانه راه کاهش وزن هستید ، باز هم باید اندامی را که اکنون دارید بپوشید. نباید منتظر بمانید تا به هدف نهایی خود برسید تا تلاش کنید تا بهترین ظاهر خود را داشته باشید.هرچقدر هم که خسته کننده باشد ، این استدلال کاملاً قانع کننده ای برای بهترین ظاهر شدن است. و خوشبختانه ، انجام این کار برای یک مرد سنگین به همان اندازه آسان است که برای دیگران انجام می شود.



پیراهن سایز بزرگ مردانه




    تصویری با عنوان هنگامی که اضافه وزن دارید خوب لباس بپوشید 

پیراهنی را انتخاب کنید که چشم را به بهترین ویژگی های شما بکشاند. به آینه نگاه کنید و تصمیم بگیرید که کدام قسمت از بدن خود را می خواهید تقویت کنید. سپس ، مواردی را انتخاب کنید که دارایی شما را نشان می دهد. این امر چشم مردم را به آنچه شما را زیبا می کند جلب می کند. به عنوان مثال ، شما ممکن است پاهای خود را دوست داشته باشید. برای نشان دادن آنها ، ممکن است لباس یا شلوار بلند و باریک بپوشید. به همن ترتیب ، ممکن است به منحنی های خود افتخار کنید. می توانید تاپ ، بلیزر یا لباسی بپوشید که در کمرتان بچسبد. روش دیگر ، ممکن است از کمربند برای سفت کردن لباس های خود در کمر استفاده کنید.


برای تناسب اندام خود از لباس مناسب استفاده کنید. شاید فکر کنید لباس های گشاد وزن اضافی شما را پنهان می کند. با این حال ، لباس های گشاد اغلب پوند اضافی اضافه می کنند و همچنین باعث می شوند اعتماد به نفس کمتری داشته باشید. در عوض ، لباسی را انتخاب کنید که اندازه مناسب داشته و مناسب شما باشد. به دنبال پیراهن هایی باشید که دارای شکل دارت یا شکل هستند تا بدن شما را از بین ببرند. برای شلوار ، یک پا راست ، چکمه یا ظاهر مناسب انتخاب کنید. با این حال ، از تناسب اندام آرام یا شلوار خودداری کنید.برای دامن یا لباس ، به دنبال گزینه های مداد ، خط خطی یا تناسب اندام باشید. از دامن های بی شکل که اندام شما را پنهان می کند خودداری کنید.


کوچکترین قسمت کمرتان را بچسبانید تا نمای ساعت شنی ایجاد شود. برای پیدا کردن کوچکترین قسمت کمرتان از یک نوار چسب استفاده کنید. سپس ، از کمربند برای پوشاندن لباس های خود در این قسمت از کمر خود استفاده کنید. این کار چشم را به کوچکترین قسمت بدن شما کشانده و منحنی های شما را تقویت می کند.  به عنوان مثال ، ممکن است یک کمربند پهن را روی پیراهن دکمه دار قرار دهید تا ظاهری زیبا به دست آورید. از طرف دیگر ، ممکن است از کمربند 1 اینچ (2.5 سانتی متر) برای ایجاد کمر روی لباس گشاد استفاده کنید. 


برای ارتقاء استایل خود ، یک کت ، ژاکت یا جلیقه روی لباس خود قرار دهید. لایه بندی لباس ها می تواند شما را شیک تر و مرتب تر نشان دهد ، به شرط اینکه قطعات شما مناسب باشند. لایه هایی متناسب با فصل و مناسبت انتخاب کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد: در پاییز ، ژاکت های بافتنی ، ژاکت ، ژاکت های سبک یا کت و شلوار را انتخاب کنید. در زمستان ، یک کت ، شلوار یا کت شلوار شیک انتخاب کنید.در محل کار ، از بلیزر و ژاکت کش برای ارتقاء استایل خود استفاده کنید.آخر هفته ، یک کت سبک ، یک جلیقه یا یک ژاکت کش باف بر تن کنید.



 از رنگ های تیره استفاده کنید

 تا مناطقی را که می خواهید باریک تر شوند به حداقل برسانید. احتمالاً شنیده اید که رنگ های تیره شما را کوچکتر نشان می دهند ، و این درست است. برای ایجاد ظاهری باریک تر از رنگ های تیره مانند سیاه و آبی استفاده کنید. سراغ رنگهای تیره بروید یا از رنگ تیره استفاده کنید تا قسمتی از بدن خود را به حداقل برسانید. به عنوان مثال ، ممکن است از کت و شلوار تیره یا لباس غلاف استفاده کنید تا نمای نازک تری در محل کار ایجاد کنید.از طرف دیگر ، اگر می خواهید پایین تنه خود را به حداقل برسانید یا اگر می خواهید قسمت بالای بدن خود را باریک کنید ، یک شلوار تیره بپوشید.   از راه راه های افقی باریک استفاده کنید تا قد شما بلندتر به نظر برسد. در حالی که ممکن است از این بترسید که راه راه افقی شما را چاق تر نشان می دهد ، اما در واقع می تواند شما را بلندتر و لاغرتر نشان دهد. تاپ یا لباس هایی را انتخاب کنید که دارای خطوط باریک افقی هستند تا شما را در بهترین ظاهر نشان دهد.بالای بدن شما را باریک کند. به طور مشابه ، یک لباس ، به ویژه یک لباس بلند ، شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد.